03 januari, 2009

Funderingar

Tanken med den här bloggen var ju från början att det skulle vara Freyjas blogg, där vi skrev om vad vi gjorde i stallet, kurser, tävlingar och sånt. Men jag börjar känna att jag kanske var lite snäv i mina tankar.

Jag funderar på om det ska få bli min blogg, där hon ändå har en hemskt stor del. För det händer ju mer saker i mitt liv än det som händer i stallet...

Men jag har ju haft en blogg om "mig" tidigare, den rann ju ut i sanden rätt fort. Jag har väl skrivit dagbok på nätet i säkert 10 år... (kom precis på att första inläggen nog var i maj 99, och du kan läsa det "här")

Tänk om jag skulle importera alla mina gamla bloggar till ett och samma ställe? jag undar om det skulle funka.
Jag har haft dagböcker som jag skrivit helt själv, i html, på diaryland, wordpress (på min egen domän) och den här... En del gamla dagböcker har jag skrivit ut av rädsla för att tappa bort dem. Men...
Ja, vad tycker du?! Är det dags att jag breddar bloggen lite? Till om mig, och massor av Freyja?

Idag är det ridlektion! Stenhårt i backen, så jag hoppas det går bra ändå. Ska bli kul! jag behöver lite inspiration! Har tappat lusten lite tror jag... :S

Skriver väl lite senare
Kram!

6 kommentarer:

  1. Det vore lite coolt att ha allt samlat.. Skulle jag vilja :) Jag har nästan skrivit ut vartenda diarylandinlägg på papper, har en hel pärm här :)

    Hoppas din inspiration kommer tillbaka snart!

    *kramar*

    SvaraRadera
  2. Det är klart att du ska skriva om dig själv också. Freyja är ju en del av ditt liv. Förresten, världen är full av tappade lustar. Det är bara att plocka upp en! Ha en bra fortsättning på det nya året. Kram Karin J

    SvaraRadera
  3. Helt klart ska du skriva om dig oxå. Se bara på min blogg, den handlar väldigt mycket om Stjarna, men även om annat ;)

    SvaraRadera
  4. Skriv på vetja, alltid lika kul att läsa din blogg :) Har en liten videosnutt med dig och Mite från lektionen idag. /Lisa

    SvaraRadera
  5. Den finns på Stenhuggets blogg.

    SvaraRadera
  6. Din blogg är ju din blogg, så med andra ord får du skriva precis vad du vill. Det är ju det som är så himla bra ;D
    Om du inte skriver vad DU vill så är det inte undra på att du tappar inspiration. Det är likadant med ridningen, tryck undan prestationsångesten och ha lite kul med Freyja, då kommer ridlusten säkert tillbaka.
    Kram
    Eva

    SvaraRadera