21 januari, 2009

Just nu...

Jag vill ha vår och solsken nu. Jag är less på is och motgångar. Det får räcka nu.
Jag vet att det ordnar sig på slutet, jag vet det - det måste det.
Men just nu är det lite jobbigt.

Jag hoppas få lite mer info i morgon.

Jag ska träffa banken i nästa vecka, sen är det tillträde i nya huset veckan efter det. Jag vill ha flyttat klart nu. Jag vill att huset ska vara beboligt - NU, jag vill så mycket.
BLÄ!

In life theres only one guarantee
Your feet wont always be on the ground

6 kommentarer:

  1. Vi har ju allt framför oss, en härlig vår och sommar! I vår kommer det att vara soliga helger, och sommaren kommer det bara att regna på nätterna så att det finns massor av gott gräs till hästarna och inga flygfän heller.
    Alla hästar och människor kommer att vara friska och glada.
    Våren kommer nog i februari om sisådär en 14 dagar!
    Håll ut!

    SvaraRadera
  2. Inga stora tråkigheter hoppas jag.

    Nja våren kan gärna komma efter jag fyllt år. Vill ha en snövit födelsedag. Fast sen kan våren komma med stora steg.=)

    SvaraRadera
  3. Om en månad när du är installerad i ert nya hus, kan du se tillbaka på den här tiden och rycka på axlarna åt allt som är nu, kämpa på :)

    SvaraRadera